“Verdt å besøke ”
Anmeldelse av N44 Restaurant

N44 Restaurant
Vurdert som nr. 15 av 105 Restauranter i Puerto de Mogan
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Veldig god service og nydelig mat. Alt vi i ett følge på 8 stk bestilte var veldig godt, lettsaltet torsk og Chateu Brian bla annet

Dato for besøk: september 2019
Takk, 971aninas

Anmeldt 23. august 2019

Nytt opphold i Puerto de Mogan. Besøkte N44 restaurant bed 2 anledninger.
Kjempegod mat, våde fisk og kjøtt som er delikat tilberedt.
Drives som før av en hyggelig nordmann. Flere av servitørene er norske, og smilet er aldri langt borte. Hyggelig å bli ønsket velkommen tilbake.
Etter min mening er dette Puerto de Mogan sin beste restaurant.

Dato for besøk: august 2019
Takk, ErikG231
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Vi var 2 stk som ville spise lunsj en fredag, etter å ha vært en liten tur på marked.
Vi valgte dette stedet, rask og veldig hyggelig betjening. Godt utvalg i lunsjretter og mye godt på middagsmenyen.
Rene wc med god plass.
Vi kommer garantert tilbake hit.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, grob133
Anmeldt 19. juli 2019

Variert og bra meny. Nydelig mat. Proff betjening - ikke noe innkastertull. Høy kvalitet.
Vi var familie på 5 stk med alder fra 14 til 65. Både kjøtt og fisk på menyen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Bjørn K P
Anmeldt 19. mai 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat og kjempe koselige ansatte Etter å ha besøkt de "beste" restaurantene, faller valget definitivt på denne!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, HegeRuud

Reisende som så på N44 Restaurant, så også på

Har du vært i N44 Restaurant? Del dine erfaringer!