“Flott beliggenhet og en god opplevelse er det å besøke denne restauranten”
Anmeldelse av N44 Restaurant

N44 Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 77 Restauranter i Puerto de Mogan
Anmeldt 20. september 2021

Service er førsteklasses og det samme kan sies om maten
Her blir alt laget fra bunnen av og smakene er fantastisk.Vi blir aldri skuffet av et besøk på denne flotte restauranten

Dato for besøk: september 2021
Takk, lify2011

Anmeldt 2. desember 2020 via mobile enheter

Nydelig middag. Indrefilet for 2,2 sauser. Perfekt stekt med perfekte grønnsaker. Fine lune, /varme lokaler. Flott betjening og topp kokk.
Vi har spist mye her, kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, grob133
Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Hei på dere alle.
Spist nydelig middag her i kveld.
Stille og lite folk. Topp service.
Kan absolutt anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, grob133
Anmeldt 5. mars 2020

Utrolig yggelige og serviceinnstilte servitører. Vi tok noe å drikke mens vi ventet på taxi. Jeg kan dessverre ikke uttale meg om maten, men vi hørte flere andre skryte av maten de hadde fått servert.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 333anja
Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Jeg og tre venninner har vært her flere ganger og alltid fornøyde. Utmerket valg av både mat og drikke. Kjempe flotte lokal og fantastisk service. Vi er super fornøyde!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, sarachristinek

Reisende som så på N44 Restaurant, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Playa de Mogan, Mogan

Har du vært i N44 Restaurant? Del dine erfaringer!