“Veldig bra!”
Anmeldelse av Mar Azul

Mar Azul
Vurdert som nr. 15 av 74 Restauranter i Puerto de Mogan
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Tok den første og beste restauranten i Puerto Mogan siden vi var skrubbsultne. Det så helt greit ut men forhåpningene var kanskje ikke så høye:) Bestilte blekksprut og gratinert ost til forrett. Blekkspruten var kjempegod. Osten helt grei. Så ble det mixed sea grill (fisk/skalldyr) til hovedrett. Det ble servert uten fjas eller dill. Men maten var perfekt grillet og veldig smakfull. Fra de små skjellene til den ferske fisken. Himmelske jumbo-reker. Ganske liten fisk så det var en del bein. Men mye mer smakfullt fiskekjøtt enn det jeg er vant til i «syden» på hvit fisk. Kokken på dette stedet vet hva han driver med. Rene smaker og råvarer!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, stikkana
TabernaMarazul, Director de Relaciones con Clientes på Mar Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Muchas gracia sus palabras nos hacen seguir adelante

Anmeldt 3. november 2018

Selv om dette er en fiskerestaurant, valgte vi småretter. Blåskjellene var fine. Osten med fikensyltetøy like så, mens rekene i varm olje trakk litt ned. servicen var ok, men trekk for at de glemte de canariske potetene. De var tatt med på regninga,

Takk, vsvidar
TabernaMarazul, Director de Relaciones con Clientes på Mar Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Tusen takk, vi føler ulempen med de kanariske poteter og vi beklager feilen.

Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger litt utenfor verste turistfelle plass. Men likevel sentralt i byen. Vi spiste grillmix skalldyr og fisk. Smakte godt og var tilstrekkelig med mat. Manglet det lille ekstra for å få full score. Men, vi vil helt klart spise der flere ganger hvis vi er i PM. Anbefales.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, L271SLjand
TabernaMarazul, Director de Relaciones con Clientes på Mar Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2018

Tusen takk for din vurdering, vi håper å se deg igjen

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Satset på fersk fisk med pris etter vekt. Vi var fire og fikk en på drøyt 2 kg, delt i to og grillstekt. Nydelig smak og perfekt stekt. Alt tilbehør må bestilles, ingen fortalte oss at 1 porsjon canaripoteter var nok til flere personer så vi fikk alt for mye. Enkelt måltid med fokus på fisken. En salatporsjon var lett å dele og alle var fornøyd da vi svelget den tilbudte limoncilloen til regningen.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Iise52
TabernaMarazul, Director de Relaciones con Clientes på Mar Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2018

Tusen takk, vi legger merke til ditt forslag om å forbedre vår service

Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og rask servering av mat. Godt utvalg av fiskeretter. Kjøpte mixed grill av fiskemat, men var bare en middels smaksopplevelse

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Tord Bern H
TabernaMarazul, Director de Relaciones con Clientes på Mar Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2018

tusen takk for din mening, vi verdsetter det veldig mye

Reisende som så på Mar Azul, så også på

Playa de Mogan, Mogan
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Mar Azul? Del dine erfaringer!