“Over all forventning”
Anmeldelse av Jungle Rock Mogan - STENGT

Jungle Rock Mogan
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god burger, god mojito, hyggelig betjening, Fin musikk (konsertopptak på skjerm) Hva mer kan man ønske seg? Vi kommer tilbake!

1  Takk, hegegs
JungleRock, Propietario på Jungle Rock Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Thank you very much! Cheers!

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste burger og fried chicken med sweet potato fries. Absolutt verdt et besøk! Veldig hyggelig betjening, spennende meny på både mat og drikke, og god mat. Stilige lokaler. Vel verdt et besøk!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, frkL15
JungleRock, Propietario på Jungle Rock Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2018

Thank you very much for your visit and review!

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Familie på 4 ( 2 barn og 2 voksne) spiste middag her.
Ankom restauranten og det var fullt så vi ventet 5-10 minutter i sofaen før vi fikk bord. Så lang alt vel.
Fikk bord og bestilte drikke.
Barna fikk riktig drikke men voksne fikk annet en bestilt, men dette blir påpekt og raskt ordnet opp i. Bra!
Maten ble bestilt og litt over en time senere var maten på bordet. 1 time ventetid på mat er for lenge selv med full restaurant!
Skjerpings!!
Barna spiste burger fra barnemenyen og voksne spiste 2 forskjellige burgere med pommes frites. I tillegg ble det bestilt kylling «klubber» i bøtte. Der hadde vi valgt spicy versjonen.
Hamburgerne (Alle sammen) og pommes frites smakte veldig veldig godt. Her snakker vi topp klasse!
Kyllingen var dessverre tørr og smakløs.
Merkverdig smakløs med tanke på smaken på burgerne. Nesten så man lurer på om kjøkkenet hadde glemt noe.
Skulle jeg bare anmeldt burgerene så hadde det vært topp score, men lang ventetid og kyllingen trekker dessverre ned.

Takk, kennetht344
JungleRock, Propietario på Jungle Rock Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018

Thank you for your visit and review. Have to apologise again for give you a wrong drink ( You asked for a Pepsi max and I personally gave you a regular one wich I obviosly replaced it after you complaint)...About waiting longer than you expected: wasn't 1 hour...but ...the place was full and you were notified about extra waiting time...and yeah ....you had almost 10 orders before yours including a table of 14 persons...We are doing everything fresh at the moment....we are not making fast food here....and even when the place is not than busy takes time...Thanl you for mention that you liked the burgers. Danke well!

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

En restaurant med utrolig god mat, og et hav av utvalg når det kom til drikke. Også en av få restauranter jeg kom over som solgte sider. Lite trangt om plassen utendørs, og litt skuffende at det ikke var live musikk som vi trodde. Alt i alt en restaurant og anbefale om du ønsker en god hjemmelaga burger eller biff.

Takk, MAKS92

Thank you for your support! Hope to see you again very soon

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Maten fremstår som kunstverk og smaken deretter! Nydelig mat for øye og mage! Anbefales. Vi lommer tilbake!

Takk, Gjetro

Thank you for your support!

Reisende som så på Jungle Rock Mogan, så også på

Playa de Mogan, Mogan