“Fantastisk mat og rent!”
Anmeldelse av Asia House

Asia House
Vurdert som nr. 6 av 79 Restauranter i Puerto de Mogan
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra restaurant som hadde god service og fantastisk mat. Anbefales definitivt til alle som liker Kinesisk

Takk, Navigator788182

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

God mat og flott service. Ligger ved parkering i Mogán. Dem har også en Asia house ved Melonera. Anbefales!

Takk, lenaf718
Anmeldt 12. desember 2018

Dette er en restaurant med virkelig god mat. Har spist på mange kinesiske resturanter på Gran Canaria , men denne er nok en av de beste. Flott service.

Takk, Jan190444
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Denne var ny for oss ! Bra det er blitt litt bedre utvalg i Asiatisk mat her i PM.
Tom Yam Thai suppen var god som forrett. Dumplings like så. Hovedretter ble Biff shopsui og reker i Thai saus. Dette smakte også veldig godt , så totalen her ble godt over bestått i karakter! Hit kommer vi gjerne igjen !

Takk, trond116
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Vi ble ønsket velkommen og tatt meget vel imot. Servicen var upåklagelig. Vi bestilte and med appelsinsaus, den var god. Partneren min bestilte store reker med thailandsk saus. Den var ikke god, smakte av gummi og var i tillegg litt for sterk. Stedet var rent og ryddig og luftig, sannsynligvis et av de bedre stedene i byen, men maten må bli bedre. To retter en porsjon ris en kinesisk øl og en flaske vann med gass=46 euro

Takk, leiknys2017

Reisende som så på Asia House, så også på

Playa de Mogan, Mogan

Har du vært i Asia House? Del dine erfaringer!