Agoda.comUSD 164
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Hadde ønske om å bo på Cordial Mogan Playa nok en gang, men Apollo har ikke det reisemålet før senere på høsten. Ble da anbefalt dette leilighetshotellet. Var veldig skeptisk, men bestilte like vel. Det angrer vi ikke på!!!! Hadde en flott leilighet, 101, med sikkert den største terrassen på hotellet. Var godt møblert, god sofa å sitte i, gode senger, oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel!!!!! Sto et godt bad. På terrassen var det to gode solsenger, greit størelse bord med 4 stoler rundt. Utsikt mot hagen, havet, stranda og strandpromenaden om du velger rom med havutsikt. Det er en nydelig hage med sittegrupper, solsenger og flott svømmebasseng. Leiligheten blir vasket 5 ganger i løpet av en uke, og da får du rene håndklær. Hver morgen kommer det ferske rundstykker på døra!! Strandhånkler kan skiftes hver dag kl 16.00. Vi kommer så gjerne igjen

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, puseline
Anmeldt 23. september 2019 via mobile enheter

Vi bestilte leilighet for to personer med havutsikt. Vi angret ikke på det. Vi bodde i leilighet 101. Den var topp utstyrt med oppvaskemaskin, vaskemaskin, tørketrommel, stekeovn og mikro. 30 kvm terrasse, stuen var to store skyvedører/vinduer som gav panoramautsikt. Perfekt beliggenhet.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, ReiseGal1
Anmeldt 17. august 2019

Nydelig apart hotel veldig rent og pent med nærhet til stranden og restauranter. Ruth som tok imot gjestene var meget hyggelig og service minded. Vi følte oss hjemme på cordial Muelle Viejo. Takk Ruth

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Liliafedez
Anmeldt 22. juni 2019

Beste beliggenheten i Puerto de Mogan!
4/5 stjerners leilighet, med alt utstyr som man trenger i ferien. Kjøkkenutstyr, oppvaskmaskin, kombiskap, vaskemaskin og tørketrommel. Lekkert bad med takdusj. Tv med Nrk1 og svensk TV4.
Infinity basseng med havutsikt, og første rekke til stranden. Mer en nok solsenger til alle.
Stor og fin balkong med havutsikt, og sol fra ca. 12.00.
Alt er nytt og fint, rent og pent.
Hotellet tilbyr bassenghåndklær, disse kan du bytte gratis. Rundstykker på døren hver morgen. Hylle med lånebøker i 1.etasje. Alltid smilende personale og god informasjon ved innsjekk.
Rommene blir rengjort daglig unntatt torsdag og søndag.
Området er veldig stille og rolig, selv om det ligger nær stranda pg restauranter. Virker som alt i Mogan stenger i 11-11.30 tiden.
Har ingenting å utsette på dette hotellet, mest avslappede ferie jeg har hatt på lenge.

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Havfruen76
Anmeldt 28. mai 2019

Kom hjem i helga etter en flott uke på dette hotellet. Hadde en stor 2-roms leilighet med svær terrasse med utsikt til strandpromenaden og sjøen, fineste hotellet vi har bodd på. Alt var rent og pent, bassengområdet var kjempefint med utsikt over sjøen. Som ekstraservice fikk vi ferske rundstykker på døra hver dag. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Mona K