“Coctail plass nr 1! ”

Vurdert som nr. 11 av 79 Restauranter i Puerto de Mogan
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Veldig gode coctails, kun ordentlige råvarer i bruk, ikke noe tull!
Svært hyggelige servitører!
Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Anette O
SvenOliverB, Geschäftsführer på The Olivia Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Dear Anette O, thank you very much for your amazing review! We would be happy to welcome you back soon! Best regards, Sven & Team Olivia

Anmeldt 6. desember 2018

To besøk; meget god service og ypperlige cocktails. Vi prøvde flere av signaturdrinkene, og ble imponert. Stilig interiør, chill musikk og utsikt "mot torget" gjør et stopp her til en flott opplevelse. Anbefales!

Takk, Zlyngel
SvenOliverB, Geschäftsführer på The Olivia Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2019

Dear Zlyngel, thank you very much for your great review! We would love to welcome you back one day!
Best regards, Sven & Team Olivia

Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Vi hadde høye forventninger til dette stedet, og reserverte bord et par dager i forveien.
Da vi kom var servicen god, og vi fikk maten ganske så raskt. Under hele måltidet, var det også god service. Men maten var ikke så bra som vi forventet oss, og vi dro litt skuffet derfra.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, tonje86
SvenOliverB, Inhaber på The Olivia Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Hey Tonje, thanks for reviewing us. We had big problems with our chefs and decided to close our kitchen.
We’re still here, but now as The Olivia Lounge. New concept, same service and bar. No chefs, no problems!
Hope to see you one day again!

Best regards, Sven

Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Var her igjen nå i april og restauranten har tapt seg. Det lille ekstra man har opplevd tidligere var borte og servitøren var nesten totalt fraværende. Bordet foran oss har sikkert en helt annen opplevelse, men så snakket de tysk og fikk da veldig mye oppmerksomhet. Maten var sånn middels og et restaurantopplevelse består av en totalpakke. Når både mat og servitør er sånn middels blir totalopplevelsen det samme. Litt skuffende.

Dato for besøk: april 2018
Takk, rogerl343
SvenOliverB, Geschäftsführer på The Olivia Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2018

Dear Roger,

thank you for your review and the time spent on it.
We are very sorry that we could not fulfill again your expectations.
We would be delighted to welcome you as a guest again to convince you completely.

Best regards

Sven Oliver Bierenbreier
General Manager

Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

Vi skulle feire bursdag med en romantisk middag for to og hadde booket et utpekt bord god tid i forveien. Møtte opp til avtalt tid og fant at andre hadde blitt plassert ved vårt bord kort tid før vi ankom. Servitrisen beklaget, men kunne verken ordne opp eller kompensere på annet vis. Vi valgte derfor å skuffet gå et annet sted. Det forekommer merkelig at et sted med slike ambisjoner ikke har en sterkere kundepleie. NB: vi smakte ikke på maten og karakteren er derfor utelukkende basert på brutte løfter og et svært dårlig førsteinntrykk.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Per Anders T
SvenOliverB, Geschäftsführer på The Olivia Lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2018

Dear Per Anders T,

I would like to apologize again for this mistake.
I am glad that we were able to clarify the situation on the phone afterwards.

Best regards

Sven Oliver Bierenbreier
General Manager

Reisende som så på The Olivia Lounge, så også på

Har du vært i The Olivia Lounge? Del dine erfaringer!