“En opplevelse”
Anmeldelse av Casito Mediterraneo

Casito Mediterraneo
Vurdert som nr. 4 av 73 Restauranter i Puerto de Mogan
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Hvis en liker paella, så er dette stedet. Har spist paella mange steder, både i Spania og ellers, men denne restauranten serverer den beste. Den er dyr, men vert hver euro. Anbefales på det beste!

1  Takk, 413gh

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Her får du IKKE T-bone...
Heller ikke wienersnitzel med fries...
En fantastisk meny, egenutviklede retter, flott dandert og nydelige smaker!

Ja, det koster litt mer, men det er det virkelig verdt!
Det er tredje gangen vi besøker denne restauranten, og den byr på utmerket mat og service hver eneste gang!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Nyhagen78
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse fra start til slutt!! Vi spiste bruchetta med parmaskine til forrett og hjort til hovedrett. Desserten var like fantastisk!! Reint sunt og fantastisk gode smaker. Jeg har aldri anbefalt noe på Tripadvisor før men dette må alle oppleve!!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 969birgittef
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, fantastisk service og fin atmosfære. Anbefaler alle å prøve denne restauranten. Min samboer bestilte lammefilet, og jeg bestilte italiensk salat. Begge rettene var proppfulle av gode smaker, og vi regelrett «skrapte» tallerken da vi var ferdige.

Vi gleder oss allerede til neste besøk, og nye retter å prøve ut!

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, tonje86
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Ren og pen restaurant. Rolig atmosfære. God middag, spesielt lam og svinekjake. Gode desserter og hyggelig betjening!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Siri B

Reisende som så på Casito Mediterraneo, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Casito Mediterraneo? Del dine erfaringer!