“Nydelig opplevelse”

Vurdert som nr. 3 av 79 Restauranter i Puerto de Mogan
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

To vennepar som feiret bursdag- to av oss hadde vært her før (2009) og gledet oss til nytt besøk. Maten var helt fantastisk, og det samme var vinpakken. Så hvorfor ikke full pott? Vi syntes det ble litt for travelt. Vi klarte ikke å henge på, og fikk ikke drukket opp vinen til hver rett. Det var også såpass mye mat at vi ble mette før de siste rettene. Vi konkluderte med at det hadde vært en fantastisk kveld med fantastisk mat og vin - men det ble for hektisk. Når det koster såpass mye, og når alt er så godt, så må en også ha tid til å nye hver runde! Da hadde vi fått til å spise og drikke det som ble servert. Men vi gir full pott på kvaliteten på det som ble servert.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, ReiseALM

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Fantastiske matretter i en hyggelig atmosfære. Valgte å ikke følge vinpakken, men en god hvit og to røde. Champagne først, selvsagt.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 635sveine
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Utrolig flott opplevelse: stedet, betjeningen og ikke minst maten. Flotte smaker og et syn for øye. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, steinjarleh
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Hadde lest om gode omtaler av dette stedet, og det stemte.
Vi fikk en fantastisk kveld.
Utrolig gode sammensatte retter, regne kunstverk og med vinpakke så ble det perfekt.
Utmerket service med omtaler om rettene og vinen vi fikk servert.
En aften som vi ikke glemmer.
Det er ikke billig men vært pengene.
Vi kommer tilbake.

4  Takk, 322arildg
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Fra gårsdagens kulinariske matopplevelse i festlig lag, på "Que Tal by Stena". Vårt tredje besøk her, imponerende meny og topp service, et must om du vil oppleve en meny og spisested utenom d vanlige på Gran Canaria

3  Takk, Handythorsen

Reisende som så på Que Tal By Stena, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Playa de Mogan, Mogan

Har du vært i Que Tal By Stena? Del dine erfaringer!