“Utsøkt opplevelse! ”

Que Tal By Stena
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Hyggelig og intimt lokale, dyktige folk, og særdeles velkomponert meny og vinpakke , gjorde dette besøket til en høydare i vår ferie. Du følte deg velkommen, og maten var aldeles nydelig. Her tilbys kun en meny, 7 retters Love menu. Må oppleves! Hummersuppen kommer jeg aldri til å glemme. Verd hver krone.

Dato for besøk: februar 2019
3  Takk, IngridBie

Anmeldt 17. januar 2019

Lite sted plass til ca 35 personer. Alle får samme meny Love Mevy, og blir servert samtidig. Andre gang vi er her nå, og blir ikke skuffet denne gang heller. Maten, vinen og atmosfæren. Super. Anbefales. Pris: Dyrt men verd hver krone.

3  Takk, Mikkamor
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

To vennepar som feiret bursdag- to av oss hadde vært her før (2009) og gledet oss til nytt besøk. Maten var helt fantastisk, og det samme var vinpakken. Så hvorfor ikke full pott? Vi syntes det ble litt for travelt. Vi klarte ikke å henge på, og fikk ikke drukket opp vinen til hver rett. Det var også såpass mye mat at vi ble mette før de siste rettene. Vi konkluderte med at det hadde vært en fantastisk kveld med fantastisk mat og vin - men det ble for hektisk. Når det koster såpass mye, og når alt er så godt, så må en også ha tid til å nye hver runde! Da hadde vi fått til å spise og drikke det som ble servert. Men vi gir full pott på kvaliteten på det som ble servert.

Takk, ReiseALM
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Fantastiske matretter i en hyggelig atmosfære. Valgte å ikke følge vinpakken, men en god hvit og to røde. Champagne først, selvsagt.

1  Takk, 635sveine
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Utrolig flott opplevelse: stedet, betjeningen og ikke minst maten. Flotte smaker og et syn for øye. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, steinjarleh

Reisende som så på Que Tal By Stena, så også på