“Anbefales”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Spiste en nydelig italiensk pizza. Koselige lokaler i vakre Mogan. Betjeningen var serviceinnstilt og hyggelig. Likte spesielt godt at de ikke hadde innkastere, men at du måtte lete frem stedet selv.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jorunns808

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Som alltid leverer denne plassen, maten er gjennomført og smaker fantstisk. Har hvert her flere ganger å blir aldri skuffet

Takk, ThomasA3112
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde store forventninger til denne restauranten. Fullt hver kveld, god stemning, kunne vi observere utenfra. Men det var nedtur! Bruschetta uten smak og scallopine med gorgonzola uten særlig smak. Tiramisuen var heldigvis god!!

Takk, turidelisabetho
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Spiste anbefalingen og var veldig godt fornøyd med seabrassen. God vin Og trivelig personale - anbefales. Husk å bestille bord - prisene er lave og stedet er populært.

1  Takk, 894lisbethf
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom midt på dagen, og servitører ordnet et bord ute. Hyggelig betjening. Vi spiste Penne Diavola som var nydelige. Servitøren anbefalte en rødvin som passer utmerket riksen sterke pasten. Restauranten ligger litt tilbaketrukket i en rolig gate med blomsterprakt. Anbefales .

Takk, kvartsli

Reisende som så på Caravaggio Italian Restaurant, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Playa de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Caravaggio Italian Restaurant? Del dine erfaringer!