“Lunsj”

Vurdert som nr. 23 av 79 Restauranter i Puerto de Mogan
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Tidligere var det en mer ekslusiv ital.matelsker/ kokk som var up front og anbefalte diverse retter, det var også dyrere den gang.
Nå er det mer vanlig ital. Mat men delikat og smaksrik !
Vi spiste en lett lunsj med shrimps , avocado og crisp salat, og det var definitivt bra.
God tørr hvitvin til og det var vellykket.
Kan anbefales på det varmeste.
God service som kan sine saker.

Takk, thomaso498

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Ja. Maten var god og utsikten bra. Morsom barnepizza med kaninører. Vi anbefaler denne restauranten, til tross for et underlig navn.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, larskristianr2015
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Fire voksne og et barn på to år ble på en meget uhøflig måte av en kvinnelig ansatt avvist om å få sitte i skyggen under tak i restauranten. Og hvorfor? Jo fordi de ønsket ikke småbarn der. Bordene i sola uten parasoller var tomme og også de bakover.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, R5824WFluisv
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Her spiste vi middag 3 ganger, og alt var like godt. Piggvaren må absolutt prøves, en nytelse både for øyet og ganen. And og pasta var også nydelig. Bør bestille bord

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 6anitaf
Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Kjempegooood italiensk pizza, very homemade bunn, crisy! Rask hyggelig betjening! Flott beliggenhet ved strandpromenaden..

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Cec82

Reisende som så på SoGood!, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i SoGood!? Del dine erfaringer!