“Middag”

Kjøkken: Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Fine omgivelser og grei betjening. Maten når ikke opp til forventningen. Vinpakken vi hadde var ordinær. Ikke noe høydepunkt på vår ferie, dessverre.

1  Takk, anneqvam

Anmeldt 2. september 2018

Ble anbefalt dette stedet og hadde høye forventninger, men ble litt skuffet.
Pent pyntet mat som ble servert av flinke servitører og vakker utsikt. 5 retter som skuffet.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, AliceH2182
Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Tilbake etter 4 år og fortsatt nydelige mat. Fantastisk atmosfære og topp service. Ja, det koster ca 25% mer enn på en vanlig restaurant, det er det absolutt verdt! Vi kommer tilbake neste gang vi er i Mogan.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Frodes
Anmeldt 23. desember 2017 via mobile enheter

Vi hadde en helaften med ‘tasting menu’, fantastiske smaker med perfekt tilbehør av drikker. Nydelig lokale.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, ninsle
Anmeldt 21. mars 2017

Vi har vært her flere ganger og vi føler oss virkelig vel mottatt, nesten litt "kongelig". Restauranten er flott og gir en eksklusiv opplevelse. Nydelig mat og super service. Topp å avslutte måltidet med kaffe og dessert ute på verandaen.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Missis60

Reisende som så på Los Guayres, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Los Guayres? Del dine erfaringer!