“Middag”

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Stor skuffelse nå, da alt var så bra i 2016. Fin mottagelse og bestillingen gikk greit. Servitør glemte å servere deler av forretten, vi etterlyste den og det resulterte i at biffen var kald når vi fikk den. Dårlig stemning og surt personale.

Takk, Bente M

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Hyggelige servitører, god atmosfære og veldig god mat. husets vin smakte også godt. vi var godt fornøyde .Anbefales!

2  Takk, Pathfinder272240
Anmeldt 6. november 2018

Vi leste anmeldelsene på Trp Advisor og bestilte bord til kl. 2100. Vi ble godt mottatt av betjeningen og fikk utdelt bord. Vi fikke meny og ikke spørsmål om vi ønsket noe å drikke. Etter å ha ventet i 20 minutter på at en servitør skulle komme til bordet så fant vi det best å gå om vi skulle rekke å finne en annen plass og få oss mat. Stedet ble en skuffelse. Anbefales ikke. Betjeningen var hyggelig og beklaget.

Takk, Roger802
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Hva forventer du av en bule i et veikryss? Ikke mye, men her kommer du til å bli like positivt overraska som oss!

Fantastisk grillmat - og annen mat - gode viner og ikke minst til relativt rimelige priser. Trivelig betjening.

Litt trekk for beliggenheten, men ellers ypperlig!
(Beste sted i Puerto de Mogan justert for prisen)

2  Takk, MistaBrosh
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Stedet så litt tvilsomt ut men vi hadde hørt mye bra om denne restauranten fra før. Den ligger rett ved en vei. Meksikansk inspirert stil. Det tok litt tid før maten kom til tross for at vi var de eneste der. Måtte ikke reservere bord men vi var der ved åpningstid. Kom flere mennesker etterhvert. Vi bestilte biff og grillspyd. Tilbehøret var kikerter og en slags tzatziki. Samt salat og poteter med mojosaus. Biffen var perfekt stekt men var nok litt for lite krydret for vår smak og litt smakløst. Kjøttet var derimot veldig mørt. Tilbehøret smakte veldig godt. De spilte salsa musikk som ga god stemning. Gode viner. Kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, karibjer