“Entrecôte ”

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk biffopplevelse! Servitøren anbefalte entrecôte siden min mor foretrekker «Well done», og det var en godt valg. Stort mørt kjøttstykke, servert sammen med salat, smakfulle kikerter, tzatziki og canaripoteter. Det beste biffmåltidet hittil i livet!
Vi satt under koselige trær i en liten «hage».

2  Takk, carolinelj86

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Ny tur til PM og nytt besøk på Zona Verde. Muligens nye eiere igjen... vi kjente ikke igjen noen av servitørene , men hyggelig mottagelse og blid og hyggelig servitør. Menyen er den samme , så vi valgte det vi pleier... Entrecôte . Den vedfyrte utegrillen er borte , men maten var fortsatt helt nydelig ! Vi hadde en fantastisk kveld med nydelig mat og drikke. Zona Verde leverer fortsatt

2  Takk, trond116
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Stor skuffelse nå, da alt var så bra i 2016. Fin mottagelse og bestillingen gikk greit. Servitør glemte å servere deler av forretten, vi etterlyste den og det resulterte i at biffen var kald når vi fikk den. Dårlig stemning og surt personale.

Takk, Bente M
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Hyggelige servitører, god atmosfære og veldig god mat. husets vin smakte også godt. vi var godt fornøyde .Anbefales!

2  Takk, Pathfinder272240
Anmeldt 6. november 2018

Vi leste anmeldelsene på Trp Advisor og bestilte bord til kl. 2100. Vi ble godt mottatt av betjeningen og fikk utdelt bord. Vi fikke meny og ikke spørsmål om vi ønsket noe å drikke. Etter å ha ventet i 20 minutter på at en servitør skulle komme til bordet så fant vi det best å gå om vi skulle rekke å finne en annen plass og få oss mat. Stedet ble en skuffelse. Anbefales ikke. Betjeningen var hyggelig og beklaget.

Takk, Roger802

Reisende som så på Zona Verde, så også på