“Rot og ikke god mat”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 28. november 2018

Kelner virket litt stresset når vi kom, og oppdaget etter at vi hadde bestilt at de hadde en tavle med dagens retter. Så at andre som kom etter oss ble vist denne noe de tydeligvis glemte med oss. Bestilte hvitløksbrød og bruschetta til forrett. Bruschetta var god, men hvitløksbrødet kunne vært mer hvitløk og olje på. Men så ble vi ventende på hovedretten, vi mistenkte at et annet bord fikk våre, noe vi fikk bekreftet når de endelig kom å beklaget at de hadde gjort feil. Men når de gjør feil forventer vi at de prøver å hente seg litt inn igjen, noe de ikke gjorde. Etter litt venting til kom endelig hovedrettene som dessverre ikke var mye å vente på. Ene var grillet kongereker, andre var kongereker i en sterk saus. Men begge var ganske så smakløse og smakte egentlig bare salt sjømat, med noen kjedelige potetterninger til og litt steikte grønnsaker som også var for salt til. Var ikke mye tegn til verken sterk saus eller godt grillete reker. I tillegg måtte de pilles da de kom med både hale og hode. Summert opp, dårlig mat og dårlig service, så styr unna. Prøv heller Jack el Negro, Zona Verde eller La Bodeguilla.

Takk, Oerjan543

Anmeldt 12. april 2018 via mobile enheter

Verd et besøk, Ligger plassert inne i hjørnet på torget nede i havnen i Puerto de Mogan. Hyggelige servitører, meget god mat. Anbefales hvis dere liker en Italiensk restaurant!

Takk, KnBjHa
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Både tunfisken og svinefileten smakte utmerket. Meget hyggelig og kunnskapsrik betjening. Vi kommer nok tilbake.

Takk, Vacation8807
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Deilig mat. Kelnere som ordner opp. Anbefales. Hadde ett bord som røyket og kneleren ordnet opp :-).

1  Takk, g_rillt2018
Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Flere år siden sist, bestilte bord og fikk bra plass utpå kvelden.
Måtte velge 19 eller 20.30. Ingen oppmerksomhet etter vi hadde satt oss, gjennomgående hele kvelden var de ansatte mer opptatt av andre, hverandre, stamgjester el.l. Bestilte 2 retter med kongereker, grei mat, den ene hadde vasne poteter, den andre var OK, men ikke mer. Heldigvis hadde vi valgt en god vin! Dette frister ikke til gjentakelse, det er mange hyggeligere og bedre restauranter i Mogan.

Takk, Iise52

Reisende som så på Clipper, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Clipper? Del dine erfaringer!