“Nydelig ekte italiensk mat & drikke”
Anmeldelse av Clipper

Clipper
Vurdert som nr. 18 av 76 Restauranter i Puerto de Mogan
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, å super service! Hær er allt laget fra grunn, ikke noe halvfabrikat mat! Veldig gode viner. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Anette O

Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Skulle egentlig bare ha litt drikke. Men tok også en pizza Capriccosa. Kjempegodt. Like god som om vi hadde vært i Italia. Koselige kelnere som fulgte opp. Veldig rene toaletter. Ligger rett v havna. Pent dekorert med koselige stoler og bord og dekor. Kan absolutt anbefales

1  Takk, Linda S
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Virkelig fornøyd når vi fant dette stedet som serverer illy kaffe. Hyggelig betjening og service innstilte.

Takk, 628emilv
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestillte Take away herfra en tidlig søndag kveld. To forskjellige pastaretter. Det var ganske triste greier... og utrolige små porsjoner. Kanskje litt feil å bedømme plassen på bakgrunn av Take away mat, men dette var ihvertfall ikke all verden ....

Takk, trond116
Anmeldt 28. november 2018

Kelner virket litt stresset når vi kom, og oppdaget etter at vi hadde bestilt at de hadde en tavle med dagens retter. Så at andre som kom etter oss ble vist denne noe de tydeligvis glemte med oss. Bestilte hvitløksbrød og bruschetta til forrett. Bruschetta var god, men hvitløksbrødet kunne vært mer hvitløk og olje på. Men så ble vi ventende på hovedretten, vi mistenkte at et annet bord fikk våre, noe vi fikk bekreftet når de endelig kom å beklaget at de hadde gjort feil. Men når de gjør feil forventer vi at de prøver å hente seg litt inn igjen, noe de ikke gjorde. Etter litt venting til kom endelig hovedrettene som dessverre ikke var mye å vente på. Ene var grillet kongereker, andre var kongereker i en sterk saus. Men begge var ganske så smakløse og smakte egentlig bare salt sjømat, med noen kjedelige potetterninger til og litt steikte grønnsaker som også var for salt til. Var ikke mye tegn til verken sterk saus eller godt grillete reker. I tillegg måtte de pilles da de kom med både hale og hode. Summert opp, dårlig mat og dårlig service, så styr unna. Prøv heller Jack el Negro, Zona Verde eller La Bodeguilla.

Takk, Oerjan543

Reisende som så på Clipper, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Clipper? Del dine erfaringer!