“Fantastisk”

Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat og drikke. Utrolig hyggelige og serviceinnstilte servitører. Rask servering. Har vært der til lunsj og middag. Like fornøyd hver gang. Anbefales!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Dag-Frode F

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, å super service! Hær er allt laget fra grunn, ikke noe halvfabrikat mat! Veldig gode viner. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Anette O
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Skulle egentlig bare ha litt drikke. Men tok også en pizza Capriccosa. Kjempegodt. Like god som om vi hadde vært i Italia. Koselige kelnere som fulgte opp. Veldig rene toaletter. Ligger rett v havna. Pent dekorert med koselige stoler og bord og dekor. Kan absolutt anbefales

1  Takk, Linda S
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Virkelig fornøyd når vi fant dette stedet som serverer illy kaffe. Hyggelig betjening og service innstilte.

Takk, 628emilv
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestillte Take away herfra en tidlig søndag kveld. To forskjellige pastaretter. Det var ganske triste greier... og utrolige små porsjoner. Kanskje litt feil å bedømme plassen på bakgrunn av Take away mat, men dette var ihvertfall ikke all verden ....

Takk, trond116

Reisende som så på Clipper, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Clipper? Del dine erfaringer!