“God service og god mat!”
Anmeldelse av Clipper

Clipper
Vurdert som nr. 19 av 79 Restauranter i Puerto de Mogan
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Vi var to par som spiste her en tirsdag i januar. Ble møtt av oppmerksomme kelnere som gav oss gode råd. Bacalao ravioli, kalv i sitronsaus og seabas.
Alle var fornøyd og ble svært godt behandlet av kelneren. Var heldige å fikk sitte i vin rommet. Ikke det billigste stedet men var vert hver euro.
Dagens meny har ofte svært god mat. Denne gangen prøvde jeg bacalao ravioli.
Utsøkt rett med god saus, nøtter og asparges. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Askeland

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat og drikke. Utrolig hyggelige og serviceinnstilte servitører. Rask servering. Har vært der til lunsj og middag. Like fornøyd hver gang. Anbefales!!

Takk, Dag-Frode F
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, å super service! Hær er allt laget fra grunn, ikke noe halvfabrikat mat! Veldig gode viner. Anbefales!

Takk, Anette O
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Skulle egentlig bare ha litt drikke. Men tok også en pizza Capriccosa. Kjempegodt. Like god som om vi hadde vært i Italia. Koselige kelnere som fulgte opp. Veldig rene toaletter. Ligger rett v havna. Pent dekorert med koselige stoler og bord og dekor. Kan absolutt anbefales

1  Takk, Linda S
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Virkelig fornøyd når vi fant dette stedet som serverer illy kaffe. Hyggelig betjening og service innstilte.

Takk, 628emilv

Reisende som så på Clipper, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Clipper? Del dine erfaringer!