“Overpriset”

Kjøkken: Internasjonalt
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og fint lokale med middelmådig mat som ikke sto i stil til prislappen. Greit kjøtt men en beskjeden mengde grønnsaker og en tam liten firkant med fløtepotet.
Første og siste besøk..
2 biffmåltider, 2 glass vann og 1 flaske hvitvin.h

Takk, janmagnusf2018

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 5 stk som valgte å spise lunsj her. Vi valgte 3 fish'n chips og 2 English breakfast. Perfekt mengde og godt måltid. Hyggelig betjening og avslappet atmosfære ved havna.

Takk, 628emilv
Anmeldt 26. november 2018

Meget god middag og god service. Liten restaurant, så det anbefales å bestille bord på forhånd. Prøv Mogan Fish fra menyen eller Chataubriand.

Takk, Ove K
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt stedet fra noen venner. Hadde store forventninger til godt mat og proft kjøkken. Dessverre gikk denne inn som en av mine aller dårligste matopplevelser i 2018. Bestilte svart risotto med havets frukter. Den besto av tørr, kald og smakløs svart risotto med noen biter av blekksprut. Ved siden av lå det et par tørre og kalde scampier, en inntørket kreps og fire inntørkede blåskjell. Ble til og med lettere matforgiftet. Helt krise.

2  Takk, 571haaken_
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste en fantastisk god Chataubriand, den anbefales på det varmeste. Lokalet er litt trangt, og betjeningen kunne kanskje kostet på seg et smil, men maten veier opp for det.

1  Takk, 127kristinah

Reisende som så på Basil's Bistro, så også på