“Lunch”

Kjøkken: Internasjonalt
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. januar 2019

Var på marked i Mogan, og stoppet innom denne restauranten for en lunsj.
Jeg spiste en kyllingwrap, samboeren en bacon burger. Samt vin og øl som drikke.
God mat og hyggelig betjening. Kan anbefales.

Takk, 640675ingerlise

Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Trivelig sted i havna. Stilig. Hyggelig betjening. Maten vi har kjøpt, både kjøtt og fisk har vært ypperlig. De har også en flott tapas- tallerken for lunsj. et av de bedre stedene i Puerto Mogan

Takk, kais478
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og fint lokale med middelmådig mat som ikke sto i stil til prislappen. Greit kjøtt men en beskjeden mengde grønnsaker og en tam liten firkant med fløtepotet.
Første og siste besøk..
2 biffmåltider, 2 glass vann og 1 flaske hvitvin.h

Takk, janmagnusf2018
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 5 stk som valgte å spise lunsj her. Vi valgte 3 fish'n chips og 2 English breakfast. Perfekt mengde og godt måltid. Hyggelig betjening og avslappet atmosfære ved havna.

Takk, 628emilv
Anmeldt 26. november 2018

Meget god middag og god service. Liten restaurant, så det anbefales å bestille bord på forhånd. Prøv Mogan Fish fra menyen eller Chataubriand.

Takk, Ove K

Reisende som så på Basil's Bistro, så også på