“God mat ”

Kjøkken: Internasjonalt
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Min mann og svigermor delte en chateubriand , de kom med en veldig varm plate til dem hver som stekte kjøttet ferdig. gratinerte poteter,bearnaise og grønnsaker. Jentungen,guttungen og jeg må spise glutenfri mat. Hun spiste løvbiff med pommes frites og vi andre to pepperoni pizza. veldig sprø og god! tykk bunn pluss for fersk appelsinjuice og cola på glassflaske servitøren var ikke veldig interessert i å yte noe ekstra, svigermor ba om mer saus, men kom ikke og måtte be en annen servitør om mer. jeg ba om ketchup,kom ikke så jeg spurte nabobordet om å låne deres etter 5min.. Hun kom med den da vi var ferdig.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, s-sjuve

Anmeldt 1. januar 2019

Var på marked i Mogan, og stoppet innom denne restauranten for en lunsj.
Jeg spiste en kyllingwrap, samboeren en bacon burger. Samt vin og øl som drikke.
God mat og hyggelig betjening. Kan anbefales.

Takk, 640675ingerlise
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Trivelig sted i havna. Stilig. Hyggelig betjening. Maten vi har kjøpt, både kjøtt og fisk har vært ypperlig. De har også en flott tapas- tallerken for lunsj. et av de bedre stedene i Puerto Mogan

Takk, kais478
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og fint lokale med middelmådig mat som ikke sto i stil til prislappen. Greit kjøtt men en beskjeden mengde grønnsaker og en tam liten firkant med fløtepotet.
Første og siste besøk..
2 biffmåltider, 2 glass vann og 1 flaske hvitvin.h

Takk, janmagnusf2018
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 5 stk som valgte å spise lunsj her. Vi valgte 3 fish'n chips og 2 English breakfast. Perfekt mengde og godt måltid. Hyggelig betjening og avslappet atmosfære ved havna.

Takk, 628emilv

Reisende som så på Basil's Bistro, så også på