“Nydelig mat! ”

Kjøkken: Internasjonalt
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Har besøkt plassen flere ganger, kngenting å si på kvaliteten av maten, den er nydelig, kun ferske råvarer, ikke noe halvfabrikat.
Litt trangt, men svært koselig til tross for dette. Når servitørene har mest å gjøre, rundt middagstider, kan det bli litt rot med bestillinger osv, men de henter seg fort inn igjenn. Vi har fått veldig god service og veldig god mat, vil absolutt anbefale plassen til alle. En av få bedre spiseplasser i Mogan.

Takk, Anette O

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og kjempegod service!! Skal absolutt tilbake! Jeg var på Basil’s Bistro med min mor og min sønn på 4 mnd. Vi ble møtt av et svært serviceinnstilt personale som hjalp oss med vognen. Vi bestilte chateaubriand. Det var et perfekt måltid. Personalet passet på at vinglassene alltid var fulle og oppvartet oss. Vi avsluttet med en deilig dessert (is, crêpes og bær). Anbefaler Basil’s Bistro på det varmeste.

Takk, dorter618
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Min mann og svigermor delte en chateubriand , de kom med en veldig varm plate til dem hver som stekte kjøttet ferdig. gratinerte poteter,bearnaise og grønnsaker. Jentungen,guttungen og jeg må spise glutenfri mat. Hun spiste løvbiff med pommes frites og vi andre to pepperoni pizza. veldig sprø og god! tykk bunn pluss for fersk appelsinjuice og cola på glassflaske servitøren var ikke veldig interessert i å yte noe ekstra, svigermor ba om mer saus, men kom ikke og måtte be en annen servitør om mer. jeg ba om ketchup,kom ikke så jeg spurte nabobordet om å låne deres etter 5min.. Hun kom med den da vi var ferdig.

Takk, s-sjuve
Anmeldt 1. januar 2019

Var på marked i Mogan, og stoppet innom denne restauranten for en lunsj.
Jeg spiste en kyllingwrap, samboeren en bacon burger. Samt vin og øl som drikke.
God mat og hyggelig betjening. Kan anbefales.

Takk, 640675ingerlise
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Trivelig sted i havna. Stilig. Hyggelig betjening. Maten vi har kjøpt, både kjøtt og fisk har vært ypperlig. De har også en flott tapas- tallerken for lunsj. et av de bedre stedene i Puerto Mogan

Takk, kais478

Reisende som så på Basil's Bistro, så også på