“Veldig skuffende! ”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Noen i selskapet på åtte hadde vært her tidligere og hatt en hyggelig og smakfull opplevelse. Vi ville prøve stedet igjen og forventet det samme, men dessverre - smakene var tamme, nærmest fraværende! En fantastisk beliggenhet og et hyggelig personale klarte ikke å veie opp!!

Takk, Kjell Arne S

Anmeldt 26. september 2018

Vi har besøkt restauranten flere ganger og fått nydelig mat og god service. Denne gang ble vi derimot svært skuffet! Vi fikk en kelner som ikke var svært uoppmerksom og som ikke fikk med seg hva vi bestilte. Dette til tross for at det ikke var mange gjester i restauranten på dette tidspunktet! Vi var fire personer og maten til den ene ble uteglemt! Når vi etterlyste dette fikk vi ingen beklagelse og heller ikke når den ble servert. Dette ble vårt siste besøk her og vi kan heller ikke anbefale denne restauranten til andre.

Takk, Heidi S
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Vi gledet oss til god fiskemat, men forlot restauranten etter å ha opplevd elendig service.

Flere kelnere sto og snakket sammen da vi kom, men ingen viste interesse for oss og vi måtte selv spørre om vi kunne få et bord. En av den veivet ut med armen og vi tolket dette som at vi kunne velge. Satte oss ut, og ble sittende LENGE å vente, selv om det var få mennesker der. Kelneren som til slutt dukket opp, virket sur og helt uinteressert i oss, og hadde i tillegg så begrensede engelskkunnskaper at vi strevde med å bestille. Han skjønte bl.a. ikke ordene grilled fish eller fresh fish. Det ble misforståelser grunnet dette, og da vi forsøkte å forklare og se til at vi fikk det vi ønsket, ble det svært ubehagelig. Vi endte etter en stund opp med å reise oss og gå.

Ingen av de andre kelnerne bisto vår kelner underveis, selv om de må ha oppfattet at han ikke klarte å utføre jobben særlig godt.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 826kristined
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Vi har vært i Puerto Mogán i flere dager og prøvd flere av de anbefalte restaurantene. Så langt er dette den absolutt beste - service er OK, maten vi fikk til lunch var nær en tier.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 862atler
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Restauranten ytterst i havna har flott utsikt og koselig interiør, men verken voksne eller barn var fornøyde med maten. Vi fulgte kelnerens anbefaling for å få den ferskeste fisken, men ble likevel skuffet. Tilbehøret var heller ikke noe å skryte av.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 636camillak

Reisende som så på Restaurante Cofradia de Pescadores, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Gran Canaria, Kanariøyene

Har du vært i Restaurante Cofradia de Pescadores? Del dine erfaringer!