TripAdvisor
Puerto de Mogan
Publiser
Innboks
Søk

“Nydelig mat og autentisk atmosfære”

Restaurante Cofradia de Pescadores
Vurdert som nr. 56 av 105 Restauranter i Puerto de Mogan
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 9. september 2019

Vi gikk forbi alle spisestedene på promenaden i Puerto de Mogan og fant en perle av en fiskerestaurant alene ved moloen. Skikkelig Canarisk atmosfære. Super effektive, hyggelige servitører. Utrolig god mat i store mengder og godt utvalg i variert sjømat. Vi storkoste oss, har vært her tidligere og kommer tilbake.Virker også som stedet brukes flittig av innfødte, noe vi ser på so et kvalitets stempel.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Bodil H

Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Enda her i kveld. Flott lokale, trivelig sted, Vi burde prutet på dagens fisk, for den blei drøy...dyreste fisken eg noensinne har kjøpt..men, vår feil! God mat, men ingen høydare.

Dato for besøk: september 2019
Takk, jannehelenl
Anmeldt 6. august 2019

Vi var fire stykker, tre av oss fikk mat, men ikke samtidig. Den fjerde hadde de glemt. Manglet bestikk og spurte kelneren om han kunne komme med det. Men, det glemte han også. Her er det dyrt og servicen er dårlig!

Takk, Heidi S
Anmeldt 7. april 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet.
Men det var alt som var å skryte av.
Lunket hvitvin uten karakter. Smakløs blekksprut i masse olje. Rekene som var grillet smakte absolutt ingenting selv med salt på og var umulig å rense. Tomatsalaten var rett og slett tomat skivet uten noe som helst annet. Dagens anbefaling, fersk fisk på grillen, spesialitet for øya. Vel vel, smakløs fisk uten saus men i mye olje og en totalt hjernedød kålsalat. Denne plassen bør styres unna! 56 €, og da slapp vi å betale for rekene....

Dato for besøk: april 2019
Takk, Helge H
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Utrolig god fiske mat og hyggelige kelnere.
Grillet reker og tunfisk i fløtesaus.
Gode råd fra kelneren. Vin fra Tenerife med sjømat var perfekt.
Det er lurt å gå for dagens anbefaling eller gode råd fra kelnerne. Dette skapte kveldens middag.
Bord ved vinduet med utsikt til havna, god mat og hyggelige atmosfære.
Bestill bord med utsikt til havna og lytt til kelnerne. Den beste kvelden i Mogan for oss.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Askeland

Reisende som så på Restaurante Cofradia de Pescadores, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Restaurante Cofradia de Pescadores? Del dine erfaringer!