“Hyggelige mennesker”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Maten er helt Ok. Kelnerne er blide og hyggelige og skaper en god stemning, noe som gjør dette til en hyggelig plass å nyte en øl eller et lite måltid

Dato for besøk: januar 2019
Takk, oskarlyngstad

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste grilled fillet steak. Godt kjøtt, gode canariapoteter og perfekte grønnsaker. Veldig god stemning og trivelige kelnere.

Takk, carolinelj86
Anmeldt 15. november 2018

Opplevelsen på Mogan Mar var så god at vi var der 3 ganger på en uke. Kan anbefales.
Vi forsøkte 3 ulike middagsretter og alle var så gode at de var likeverdige, og vi gleder oss til å komme tilbake ved en senere anledning.

Takk, Alfred R
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi fikk champagne og bruschetta på huset. Nydelig mat : chateubriand med 3 sauser og tilbehør. Is og kaffe, alt perfekt

Takk, Pathfinder272240
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Endelig tilbake. Hyggelig å bli møtt med smil og varme klemmer!
Maten, tja vi fulgte oppfordringen og bestilt sjømatsalat. Den var
God, men heller ikke mer. Tror nok vi prøver noe annet neste gang.
Men nok en gang - godt å være tilbake.

Takk, 117arildd

Reisende som så på Restaurante Mogan Mar, så også på

Har du vært i Restaurante Mogan Mar? Del dine erfaringer!