“Fantastisk”

Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 7. juni 2023 via mobile enheter

Nydelig mat! Fantastisk service🥰
Hamon ligger i hjertet av Mogan Bech . Koselig atmosfære,nydelig mat. Både tapas og hovedretter👍
Vi kommer igjen❤️

Dato for besøk: juni 2023
Takk, annelisej2018

Anmeldt 2. juni 2023 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig betjening.
Har man ekstra ønsker er det bare å spørre. Her strekker de seg langt for å gjøre deg fornøyd 😊

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Vidar B
Anmeldt 7. februar 2023 via mobile enheter

Vi kan absolutt anbefale denne gourmet restauranten. Vi bestilte wagyu carpaccio og en tapas mix for 2. Utsøkte smaker på kjøtt, ost og vin (Carmelo Rodero Crianza 2020). Anbefaler å bestille brød til hvis man er litt mer enn bare småsulten.
Servicen var meget god. Vi hadde ikke booket bord, og ble dermed sittende utendørs. Helt ok, men anbefaler å booke bord innendørs da det så veldig hyggelig ut.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, 301irisk
Anmeldt 18. januar 2023 via mobile enheter

Nydelig mat, utsøkt vin og god service. Veldig behagelig atmosfære. Lurt å bestille på forhånd, spesielt hvis du vil sitte inne. Kan anbefales

Dato for besøk: januar 2023
Takk, ReiseGal1
Anmeldt 23. desember 2022 via mobile enheter

Flott atmosfære med et flott personale.
Spiste et delikat og velsmakende fat oste og skinke.
Stedet at anbefales - husk og bestill bord.

Dato for besøk: november 2022
Takk, 846olafk

Reisende som så på Jamonal de Mogán, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Jamonal de Mogán? Del dine erfaringer!