“Wow!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. februar 2019

Jeg vet ikke hva som gledet meg mest; atmosfæren, maten, vinen eller vertskapet - for her var det kvalitet og kunnskap i alle ledd. Men totalen var intet mindre enn saliggjørende. TAKK for en herlig kveld!

Dato for besøk: februar 2019
3  Takk, TrineRN

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Skal du spise her så ta med kredittkortet for det er lite mat som koster skjorta! Vi var seks venner, drakk lite, regningen kom seg på 4000,-!! Ikke nok med det, vi ble syke i to dager etterpå og da vi konfronterte eier var han både frekk, sint og la skylden på oss, mente vi hadde drukket vann fra springet! Makan, hold dere unna! De tror de er i toppsjiktet, men en porsjon spagetti kan vel de fleste fikse i en fei..

Dato for besøk: januar 2019
8  Takk, hebbesinetinger
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Var der med venner , startet bra med mye oppmerksomhet ,info om mat erc . Bra !!
Servicen og maten var utsøkt , men litt lite smak på fisken.
Etterhvert var servicen litt fraværende og det tok lang tid .
Folk går forby utenfor hvis du sitter på fortauet.
Best og sitte inne.
Gode desserter!

Takk, thomaso498
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Plassert i et smug. Man må lete litt. Ujålete, hyggelig og personlig betjening, med selvtillit, og det er velfortjent. Kjøkkensjefen anbefalte og ga råd i forhold til mat og medfølgende drikke. Stikkord: lidenskap og ærlighet. Stolte over ideer og utførelse. Nydelig mat, god og kunnskapsrik service. Mat, vin og helhet på et nivå man husker - lenge. Dette er ikke et italiensk «pizza, pasta-sted». Dette er lidenskap.

1  Takk, Camper40667065288
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Det er det beste stedet i Mogan Stemning. er å top kjempegod mat Vin av høyeste klasse.Betjening var i en klasse for seg selv

Takk, A5595GBjanh

Reisende som så på N'Enoteca, så også på

Har du vært i N'Enoteca? Del dine erfaringer!