“Utrolig stemning”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk bra italiensk restaurant. Utrolig bra mat og en magisk stemning. Annefales på det varmeste. Får du ikke bord, så tilbyr de takeaway. De får av oss 10 poeng av 6 mulige. PRØV DEN!!!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, katoj2017

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte takeaway : ravioli med steinsopp og trøffelsaus, så god at det er helt vannvittig. Så pasta carbonara, aldri fått den bedre enn her. Takk til kokken

Takk, leiknys2017
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Lunsjbesøk. God italiensk pizza, god service og blues syngende kokk. “Senk skuldrene” følelse - ei god stund. Få bord - alle ute i gata. Anbefales.

1  Takk, 894lisbethf
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Vi prøvde restauranten fordi den hadde fått så god score på Tripadvisor. Maten var forsåvidt grei, men helt ordinær. Ikke så hjemmelaget italiensk som jeg forventet..

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Oeyvind L
Anmeldt 22. april 2018

Nykommer for oss, men ble besøkt 2 ganger under vårt siste opphold. Svært få bord og trangt om plassen ute med utsikt ned mot havn/torg og strandpromenade, litt tilbaketrukket og roligere enn mange steder ellers. Liten meny, spesielt italiensk, virker som driverne og personalet alle er italienske. Maten deretter, knallgode pizzaer. En god opplevelse, vi kommer igjen neste gang.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, OleFredrikVego

Reisende som så på La Cucina, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i La Cucina? Del dine erfaringer!