“Venner og pat”

Kjøkken: Irsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat, god service, stooore porsjoner, entrecôte var perfekt stekt, pizza med sprø bunn, apfelstrudel var dessverre ikke sprø. Hyggelig betjening!

Takk, ingridarne

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi reserverte bord for 18 stk. Alt var klart når vi kom. Personalet var meget rolige og super hyggelig. Reke cocktail til forrett var meget god og når hovedretten kom i alle forskjellige former av fisk og land dyr. Var det varmt og vi fikk det på likt. Desserten var heller ikke noe å klage på. Kan anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 830frodeb
Anmeldt 22. desember 2017

Reiste en ettermiddag inn til Mogan og etter hvert kom sulten. Gikk inn på Marina, forholdsvis lite folk ved ankomst men etter hvert ble restauranten stappfull av folk, så dette er tydeligvis en populær plass å spise. Følger bestilte diverse kjøttretter, alt kjøttet smakte bra og også tilbehøret smakte bra.
Forholdsvis dyr plass, men bra service

Dato for besøk: november 2017
Takk, BjR1956
Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

Denne restauranten/baren har det meste å by på. De har positive og vennlige ansatte, som faktisk snakker flere språk. Alle bord var flott pyntet med forskjellige juledekorasjoner og annet trivelig julepynt. Artig sted.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 798oleo
Anmeldt 18. november 2017

Vi havnet første gang inn på denne restauranten fordi det var vanskelig å finne ledige bord alle steder i Puerto Mogan denne kvelden. En hyggelig kvinnelig hovmester skaffet oss en venteplass, og ordnet bestilling mens vi ventet på ledig bord. En tradisjonell sole smakte helt utmerket og tilbehøret var ok. Kvelden etter prøvde vi and. Denne var ok, men alt for mye saltet. Hyggelig betjening ga oss det vi ønsket. Gjennomsnitt pluss!

Dato for besøk: november 2017
Takk, Bergenser2014

Reisende som så på Dennehys Marina, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Dennehys Marina? Del dine erfaringer!