“Fantastisk opplevelse”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Spansk, Norsk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk servert nydelig mat hele reisefølget. Personlig spiste vi Chateaubriand, nydelig tranchert og anrettet ved bordet. God bernaise og peppersaus. Hyggelig og oppmerksom betjening. De viste stort engasjement for at skulle ha en god totalopplevelse. Kommer helt klart tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, asgeirr2019

Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Familie på 8 store og små spiste middag her etter å ha lest anmeldelser på Tripadviser. Restauranten hadde godt med plass ved ankomst i 6 tiden. Vi ble godt tatt i mot av hyggelig kelner. Men maten her holder ikke mål. Vi bestillte tapastallerken for 2 samt pizza, lasagne og burgere til barn. Tapasen var smakløs og dvask med svidde pølser dålig utvalg. Det var for lite stekt kjøttdeig i både lasagne og burger. Anbefaler ikke maten på denne resturanten.

Takk, Knut C
Anmeldt 23. januar 2018

Koselig resturant med hyggelige kelnere og god service. Variert meny både for lunch og middag. God mat

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, astridvilberg
Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

En hyggelig restaurantopplevelse med god mat (skalldyrpaella) og god service. Prisene er heller ikke avskrekkende. Anbefales!!

Takk, bjoernja
Anmeldt 11. januar 2018

Har vært på stedet før og vært fornøyd, men nå sviktet de. Bestilte reker i hvitløksolje og grillet sjøtunge. Rekene var lunkne og seige, som lå i en olje som absolutt ikke var varm nok. Ikke noe lokk eller asjett over retten da den ble servert. De andre to spiste grillet sjøtunge som så mere ut som sushi en grillet. Smakløs og løs fisk. Klagde på fisken, men i steden for å grille eller steke den lurte kelneren om vi ville ha noe annet. Vi takket nei og da fikk vi som plaster på såret hvert vårt store glass Veterano, jeg kjørte bil og kona liker ikke brandy. Håper på bedring neste gang.

Takk, Bjørn H

Reisende som så på Porto Alegre, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Playa de Mogan, Mogan

Har du vært i Porto Alegre? Del dine erfaringer!