TripAdvisor

Sol y Luna - Puerto Mogan
Vurdert som nr. 12 av 105 Restauranter i Puerto de Mogan
Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Beskrivelse: 969/5000 Åpnet i 1985 som en familiebedrift der kvalitet og kundeservice var referansepunktet. I 30 år var vårt gastronomiske tilbud basert på et stort utvalg av iskrem og cocktailer der vi var pionerer. Med innlemmelsen av våre sønner Fernando og Sebastián vokste vi og annekterte en ny plassering, fikk plass, kapasitet og tjenester. Restauranten er fullstendig renovert og innredet i tre med varme farger, og tilbyr et utvalg av tapas og snacks hele dagen. Fra 18:00 "Middag med spansk mat" hvor fisk og fersk kjøtt har en god tilstedeværelse. Til vårt gastronomiske tilbud legger vi til en "Gourmet Boutique" med toppkvalitetsprodukter. Servitører som snakker spansk, engelsk, tysk, italiensk, den beste jazzmusikken og stedet foran havet danner den perfekte cocktailen for å skape den avslappede atmosfæren som alle våre kunder nyter. Vær velkommen !!!
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

God mat og fantastisk service. Virkelig verdt et besøk. God frokost og behagelig atmosfære. Verdt et besøk

Dato for besøk: september 2019
Takk, edgarh464

Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

Fantastisk liten oase med usedvanlig hyggelig familie og personale som nok står på hendene for deg om du bestiller det . Stamsted for mange norske. Maten har i alle år vært fortreffelig, men er nå utvidet tiden komplett gourmet restaurant med alene delikatesser innen tapas. Ved en helaften med god drikke.

Dato for besøk: april 2019
Takk, klungoslo
Anmeldt 13. februar 2019

Hadde hørt mykje fint om Sol y Luna før vi reiste til Puerto de Mogan, og det stemte! Dei svarte absolutt til forventningene, fantastisk kjekke folk og nydelig god og spennande mat. Vi kjem igjen i haust -

Takk, Anlaug2014
580fernandop, Gerente på Sol y Luna - Puerto Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2019

Thank you very much for your kind comment and we hope to receive you again as soon as you wish.

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Maten var helt ok. Vi ble dårlig ivaretatt av betjeningen, fikk dårlig forklart hva maten inneholdt, lang tid fra vi ba og regningen til den kom. Satt et godt voksent gjeng på nabobordet som kun var der for drinkene din del. Ropte, sang og hoiet, gjorde det rett og slett utrivelig for resten av besøkende i restauranten. Vi hadde satt veldig pris på om betjeningen kunne bedt de roe seg noen hakk, isteden for å hive seg med på rølpen. Vil fraråde venner og familie om å besøke denne plassen.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, KarolineL135
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Flott sted for å slappe av og nyte god tapas, gode drinker og iskrem.

Kan virkelig anbefale Gambas al ajilo!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MrMartinsen
580fernandop, Gerente på Sol y Luna - Puerto Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Thanks very much MrMartinsen.
When you want, we are waiting for you. Thanks again.

Reisende som så på Sol y Luna - Puerto Mogan, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Sol y Luna - Puerto Mogan? Del dine erfaringer!