Stein E
    kr 386
  • eDreams
0.3 km fra Hotel Cordial Mogan Playa
Gratis Wi-Fi
APT.D. Terraza privada con vistas al mar
  • eDreams
Ved stranden
  • Vio.com
Svømmebasseng
View from the roof terraces all around us and out to the cliffs and sea
  • Lol.travel
0.8 km fra Hotel Cordial Mogan Playa
Svømmebasseng
Лас Брисас Моган Апартаменты (спальня)
    Pension Playa
    2.5 km fra Hotel Cordial Mogan Playa
    Se flere hoteller i Puerto de Mogan
    Anmeldt 12. november 2018

Fra man sjekker inn i resepsjonen føler man seg vel ivaretatt. Rommene er fordelt i flere bygninger rundt de to basseng områdene. Vi fikk som ønsket rom i øverste etasje, med fin utsikt over bassenget nær resepsjonen. Dette området er det rolige området, mens aktiviteter er lagt til det andre bassenget. Fint mattilbud til frokost og fra buffeten til middag om kvelden. Vi var der i slutten av oktober, og da tar det litt tid før solen når ned i hotelområdet på morgenen. Hotellet ligger i en fantastisk hage, hvor det også arrangeres ukentlig omvisning. Verd å ta med for lære mer om de 500 ulike plantetypene som finnes der. Benyttet lokalbuss tilbake til flyplassen. Raskere og vesentlig billigere enn et selskap som tilbyr transport til og fra hotellene. God parkering om du kommer med bil.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    3  Takk, Sirius55
    Anmeldt 30. august 2018

Dette hotellet er verdt et besøk. Fantastisk er vel riktig ord når jeg skal beskrive arkitekturen. Du blir tatt tilbake i en for oss nordboere fantastisk verden inspirert av tusen og en natt. Hyggelig betjening og omfangsrik frokost må fremheves. Skal jeg trekke frem noe negativt må det være at hotellet tilbyr norske TV kanaler som NRK 1 og TV 2 samt svensk TV1 world. De norske kanalene fungerte ikke til tross for vår anmodning om at det ble rettet opp. Menyen ved bassenget kunne vært mye bedre. Alt i alt, dette hotellet vil vi besøke igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
    2  Takk, bjarnejpedersen
    Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Stort rolig omeråde. Masse blomster å koselige grønne lunger på omerådet. Stort hotell som dekker mye av mogan. God mat i restaurant med masse å velge i. Service litt rotete da de ikke husker hvem som skal ha hva, samt glemmer å komme med drikke/påfyll innimellom. Flere fine basseng på omerådet. Rent å pent. Flinke rengjørere på rom. Generelt pent hotell, noe slitt med alderstegn. Underholdning hver kveld.
    Veldig rolig sted passer godt for voksne på avslapningstur. Er du ung å vil ha litt liv å røre er ikke dette stedet.
    Fin sti bak hotellet med utgravninger av bosted å graver. Denne er det fri adgang til fra hotellet. Anbefales en tur der.

Dato for oppholdet: juli 2018
    2  Takk, 602runes
    Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot ved ankomst på be Cordial. Baggasjen vår ble tatt hånd om umiddelbart og vi ble ønsket velkommen med en velkomstdrikk i den flotte resepsjonen til hotellet. Bassengområdet er rent og fint, men nye solstoler kunne vært på sin plass, i tillegg til at de bør håndheve regel om at håndkler blir fjernet på reserverte solstoler ved bassenget, da reservering av solstoler ikke er lov i mer enn 90 min og før 09. Spaet var fint og rolig, men kunne tilbudt mer variert drikke og gjerne også latt taket ved bassenget være åpent. Rommene var litt slitne og vi hadde småmaur på badet og i skap. Sengene, dyner og puter var topp. Buffeten var bra, men veldig hektisk. Altfor mange mennesker og stresset vertskap som var hyggelige men hadde for mye å gjøre. Alt i alt er BeCordial på Mogan et bra hotell, men til den prisen hadde vi forventet mer, derav tre stjerner

Dato for oppholdet: juli 2018
    2  Takk, anjakristineg
    Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Vi var to venninner som valgt dette hotellet for vår årlige venninnetur. Rolig og koselig hotell med nydelig mat på buffeene og hyggelig betjening. Det ligger i passe avstand til Puerto de mogan. 6 minutter å gå. Vi kommer nok til å velge denne plassen igjen.

Dato for oppholdet: mars 2018
    1  Takk, 506heget