34 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 03.02.23
Vio.com
AlgotelsUSD 459
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Vi var der fra 24.11 til 01.12.2018 - og hadde et supert opphold på et flott hotell. Alt fra frokosten til musikk i baren på kvelden - et par timer - var helt supert. Det er som å bo i en botanisk hage. En liten spasertur ned til havna.
Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2018
4  Takk, JanToreJ
beCordial, Director de Relaciones Públicas på Hotel Cordial Mogán Playa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Dear JanToreJ,

Thank you very much for your feedback, we are happy to read that you liked every aspect of your stay and of our wonderful hotel, from the gardens to the music. We look forward to welcome you again soon in the Cordial Mogán Playa.

Kind regards,

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Fint hotell , rent og pent, blide ansatte , god frokost, sykkelutleie m bra utvalg, husk å booke sykkel dagen før ellers er alt utleid. Kommer gjerne tilbake. Byen er triveligere enn mange andre på øya.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, 362steine
Anmeldt 12. november 2018

Fra man sjekker inn i resepsjonen føler man seg vel ivaretatt. Rommene er fordelt i flere bygninger rundt de to basseng områdene. Vi fikk som ønsket rom i øverste etasje, med fin utsikt over bassenget nær resepsjonen. Dette området er det rolige området, mens aktiviteter er lagt til det andre bassenget. Fint mattilbud til frokost og fra buffeten til middag om kvelden. Vi var der i slutten av oktober, og da tar det litt tid før solen når ned i hotelområdet på morgenen. Hotellet ligger i en fantastisk hage, hvor det også arrangeres ukentlig omvisning. Verd å ta med for lære mer om de 500 ulike plantetypene som finnes der. Benyttet lokalbuss tilbake til flyplassen. Raskere og vesentlig billigere enn et selskap som tilbyr transport til og fra hotellene. God parkering om du kommer med bil.

Dato for oppholdet: oktober 2018
3  Takk, Sirius55
Anmeldt 30. august 2018

Dette hotellet er verdt et besøk. Fantastisk er vel riktig ord når jeg skal beskrive arkitekturen. Du blir tatt tilbake i en for oss nordboere fantastisk verden inspirert av tusen og en natt. Hyggelig betjening og omfangsrik frokost må fremheves. Skal jeg trekke frem noe negativt må det være at hotellet tilbyr norske TV kanaler som NRK 1 og TV 2 samt svensk TV1 world. De norske kanalene fungerte ikke til tross for vår anmodning om at det ble rettet opp. Menyen ved bassenget kunne vært mye bedre. Alt i alt, dette hotellet vil vi besøke igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, bjarnejpedersen
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Stort rolig omeråde. Masse blomster å koselige grønne lunger på omerådet. Stort hotell som dekker mye av mogan. God mat i restaurant med masse å velge i. Service litt rotete da de ikke husker hvem som skal ha hva, samt glemmer å komme med drikke/påfyll innimellom. Flere fine basseng på omerådet. Rent å pent. Flinke rengjørere på rom. Generelt pent hotell, noe slitt med alderstegn. Underholdning hver kveld.
Veldig rolig sted passer godt for voksne på avslapningstur. Er du ung å vil ha litt liv å røre er ikke dette stedet.
Fin sti bak hotellet med utgravninger av bosted å graver. Denne er det fri adgang til fra hotellet. Anbefales en tur der.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, 602runes