“Happy place!”
Anmeldelse av Tapas tapas

Tapas tapas
Vurdert som nr. 60 av 79 Restauranter i Puerto de Mogan
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Sykt god smoothie, avokadosalat og baguetter! Upåklagelig service også. Super plass for lunsj! Kommer gjerne igjen :)

Takk, BorghildO

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Stoppet her for en kjapp hamburger. Ble imponert av kvaliteten på maten samt servicen vi fikk.
Verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Laader
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Veldig bra service og kelnere som det var fart på. Kjappe og hyggelig. Bestillte mixed grill masse mat for mye og nydelige canari poteter. Og grønnsaker til som var helt topp. Pepper saus til var god. Mitt første besøk her og det var virkelig noe å gjenta selv m jeg hadde all inclusive på mitt hotel. Takk til Jaime.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Alenereisende
Anmeldt 9. juli 2017

Servicen var litt så som så, men maten var ok+. Vi spiste kyllingspyd og disse smakte godt. En plass det er ok å spise luch og middag.

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, egoksc
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Vi var der sent på kvelden å var tydelig at betjeningen hadde hatt en lang dag, maten var grei servicen var grei tror de kunne levert bedre om vi hadde kommet tidligere

Dato for besøk: april 2017
Takk, ThomasA3112

Reisende som så på Tapas tapas, så også på

Lomo Quiebre, Gran Canaria

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Tapas tapas? Del dine erfaringer!