Ulike måter å oppleve Playa de Mogan på
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk and med sterk saus. Hyggelige betjening og god servise. Litt bortgjemt men verd et besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Safari677895
Anmeldt 7. oktober 2018

Rolig strand for barn og pensjonister . Noe aktiviteter tilbys. Deilig og ikke overfylt. Kaffer og butikker langs stripen

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, ElinFalken
Anmeldt 27. august 2018

En fantastisk fiskelandsby med skikkelig sjel. Nesten som å komme til et helt annet område enn på Gran Canaria. Flere flotte spisesteder og butikker i alle varianter. Vi valgte å spise på Tapas Tapaså det var et godtvalg da stedet serverte meget god tapas,

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Olesol123
Anmeldt 6. august 2018

Flott strand med flere aktiviteter. Parkering like ved. På andre siden av parkeringen ligger en gammel havn med lang promenade helt til moloen. Ta med brød og mat fikser. Da kommer det et stort antall fikser. Barnevnelig området med ikke alt for mye folk. Pass på barna når dere går langs den gamle båthavna, det er dypt.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, FreddyAH
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi har her på dagstur på fredag. Da er det marked med mange lokale utstillere, hvor det selges både turistting og mer hjemmelagde produkter. Etter det ble det gåtur langs havnen og innimellom de koselige gatene med småhus.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Oeyvind L