“GOD MAT OG BRA BELIGGENHET”
Anmeldelse av El Comandante

El Comandante
Vurdert som nr. 43 av 79 Restauranter i Puerto de Mogan
Anmeldt 22. januar 2019

Spiste her to ganger lunsj og middag. Lite sted med enkelt kjøkken. Hyggelig og rask service. Beliggenhet ved torget. Enkle, men gode og smakfulle retter.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, _yvindv2015

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

God mat. Hyggelig vertskap. Vi bestilte litt av hvert. Pasta, kylling, biff, pizza og salat. Alle var fornøyde.
Vi kom en gjeng på 12 stk uten å ha reservert bord, de var kjappe med å lage langbord til oss!

Takk, BorghildO
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra service, og fantastisk «lammeskulder». Rikt utvalg i menyen. Billig, hyggelig og lun atmosfære. Her kommer vi gjerne igjen!

Takk, steinjarleh
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Jeg og min datter spiste middag her. Hun hadde lys på pizza i kveld, og det hadde de :) Jeg ville ha fisk og ble anbefalt Dorado som smakte godt. Hyggelig betjening og god mat. Fin beliggenhet.

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, 123mariann
Anmeldt 16. januar 2018 via mobile enheter

Like bra som sist (2017). El comandante Spesial anbefales, så god biff er det lenge siden jeg har spist !!!
Veldig trivelig betjening .

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Robert S

Reisende som så på El Comandante, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Lomo Quiebre, Gran Canaria
Gran Canaria, Kanariøyene

Har du vært i El Comandante? Del dine erfaringer!