13 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
getaroom.comUSD 244
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Hotell ligger sentralt til Disneyland Paris. Greit hotell hvis man bare skal til Disneyland. Tog til Paris sentrum tar 1 time.
Hotellrom er ok, barnevennlig og ikke utsatt for støy.
Garderobe til svømmebasseng er en kald opplevelse på høsten. Vi savnet en sauna å varme seg litt i.
Anbefaler ikke Mario Pizza. Fikk halvstekt smakløs pizza servert.
Med moderate forventninger er hotellet kurrant.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Kainymann
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet har et fint badeland for barn, og et fint lekerom. Maten på hotellet er middels. Styr unna MARIO pizza, den var ikke god i det hele tatt. Rommet var greit, men hadde ikke air condition så det var ekstremt varmt. Innsjekk var litt håpløst, da vi møtte en lite kunde vennlig dame. Måtte ha reservasjons nummer selv om vi leverte passene våre. Det er unødvendig.
Går shuttel buss ofte til Disney parken som er gratis.
Anbefaler å ta buss både til og fra hotellet hvis dere lander på CDG. Den stopper på hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Brikken82
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Mye gøy for barna på hotellet, basseng, lekerom, spillerom osv. Vi er fornøyd bortsett fra service i restaurantene. Vi og andre ble glemt flere ganger, noen av følget får mat, andre venter nesten 30 minutter før de får mat. Drikke kommer 20 minutter etter maten osv. Barna får ikke desserten de har bestilt fra barnemenyen (flere har samme opplevelse). Har aldri klagd på mat før, håper ikke jeg må gjøre det igjen. Ellers har vi hatt det bra!

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, 758jarlev
Anmeldt 14. oktober 2016

Vi reiste hele familien på 5, 2 voksne og 3 barn (5, 9, 11 år). Hadde familierom, stort rom men eget køyesenger rom. Litt slitt og uten minibar. Barna var veldig fornøyd med lekerom, badeland og enkel god frokost. Mye for pengene. Shuttlebussen t/r Disneyland gikk ofte og fungerte veldig bra.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, SuperSalma
Anmeldt 19. juli 2016

Dette er et hotell som koster MYE i forhold til hva du får. Et dårlig hotell som er møkkete og uten aircondition. Heisen ser ut som aldri har blitt rengjordt. Og teppene i gangen er helt grusomme. Ja et barnehotell, men for barn uten oppdragelse!!!!!! Vi fikk ikke bade pga at vi ikke hadde SPEEDO TRUSE!!!!!!!! Hva er dette for regler.....Vi kommer ALDRI TIL Å ANBEFALE DETTE TIL NOEN. Og gleeeeder oss til vi kommer vekk herfra.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 646britt