Anmeldt 7. august 2019

Kort og greit, en helt grei camping som nyter svært godt av nærheten til svenskegrensa.

Greit utbygde fasiliteter (blir utbygd med flere toaletter/dusjer i disse dager ser det ut til), helt ok lekeanlegg for barna, litt uoversiktlig veinett til å begynne med, litt trangt mellom vognene/plassene.

Ekstra poeng for kjempetrivelig personale (Tom møtte oss og guidet oss frem til anvist plass), veldig trivelig og serviceinstilt personale i resepsjonen, og helt ok priser.

Vi var bare fra fredag til lørdag og da var det flere "lystige lag" på plassen (primært på fastplassene), noe vi var litt skeptiske til da vi har små barn (0-6 år), men kl. 23 ble det tyst som i graven uten at vi trengte å oppfordre. Kjempebra!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, delodur
Anmeldt 28. juli 2019

Første og siste gang jeg drar hit. På tv-serien om Montebello ser alt så flott og fint ut, men det er det langt fra sannheten.

Det eneste man kan gjøre her er å handle i Sverige. Det er ingen underholding, ingen steder å bade, ingen minigolf, ikke tilrettelagt ordentlig for telt med strøm.
Vi fikk beskjed i resepsjonen at jeg kan legge ut skjøteledning og jeg la ut 70 meter, men når dette ble oppdaget ble en viss person kjent fra tv, veldig sint. Han sier foran oss kunder at hun i resepsjonen måtte det ha klikka i huet for og vi måtte fjerne strømmen igjen.
Dem gikk tomme for is, vanntrykket forsvant flere ganger, man kan ikke stille på temperaturen i dusjen, dårlig rengjøring etc.
Hvis du vil kjede seg på en stor plass uten mulighet for å finne på annet enn å handle mat i Sverige, så kan man dra hit.
Vi og noen andre reiste hjem en dag tidligere enn planlagt grunnet dette.

Hei Montebello, hade Montebello

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Alexander H
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Var her i slutten av Juni med bobil. Kom inn like før resepsjonen stengte. Fikk beskjed om at vi bare måtte finne en ledig plass, det fantes ikke kart over området. Etter litt kjøring rundt omkring fant vi noen flotte asfalterte bobilplasser med platting og gress. Stedet har potensiale og sjarm.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, britthjelle
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Flott plass med god atmosfære. Bra mottagelse og nær grensen :) mange glade mennesker som koser seg. Litt langt borte fra sanitæranlegg den plassen vi har, men det er greit :) tipp topp og tusen takk for at vi får være gjester her :)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, lindaa141
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Veldig koselig, blir møtt av kjempe hyggelig og blide folk i betjeninga☺️ fin og koselig plass kort veg til Sverige, leikeplass til barna ☺️kjem definitivt tilbake seinare ved en anledning☺️anbefales☺️

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, katrinesel