Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet her i forbindelse med en shoppingtur til Charlottenberg som ligger ca. 10 min kjøring unna.
Ble møtt av en hyggelig vert som ventet på oss og overleverte nøkler. Familierommet var veldig pent og ordentlig. Køyeseng for 3 personer og en enkeltseng. Gode puter og madrasser. Virket som å være vinterdyne i sengene på sommer. Det virket å være nyoppusset noe som ble godt tatt i mot. En liten kjøkkenkrok med mikro og vannkoker. For Frokost måtte man ringe ett telefonnummer og bestille på forhånd en type baguette trolig fra et bakeri. Vi kom sent lørdag kveld og ringte, men ingen tok telefonen.
Veldig greit overnattingssted.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Stokk
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Vi lå to netter på dette stedet i august. Fin beliggenhet hvis man skal shoppe i Charlottenberg. Det er bare noen kilometer til grensen og kjøpesentrene på svenskesiden. Greit rom med kjøkkenkrok og bad/toalett, men ingen mulighet for frokost på hotellet. Den må lages. Alt i alt et helt greit sted. Magnor har en butikk, en bensinstasjon og et serveringssted i tillegg til glassverket. Resten finner du på svenskesiden.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Jarlen2014
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Møtt av vert for overlevering av rom og nøkkel. Flott rom for en natts overnatting med plass til 3 på rommet. Kort vei til Charlottenberg og shopping i Sverige. Rent og pent. Stille og rolig. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Toril Ø
Anmeldt 23. september 2017

Vi hadde behov for en overnatting i forbindelse med shopping i Charlottenberg, og fant Magnor bad på Booking.com. Rommet - og ikke minst badet, var rent og pent.
Ble mottatt av et hyggelig vertskap som ønsket velkommen, samt en hyggelig prat.
Skal vi ha nok en overnatting på en shoppingtur, kommer vi garantert tilbake.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Erik Ø
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Bestilte oss to netter overnatting her, og er veldig fornøyd. Vi ble møtt av eierne ved adkomst, og de viste oss til rommet vårt og ga litt praktisk informasjon, samt en hyggelig samtale. Rommet var god størrelse på, med liten kjøkkenkrok med kokeplate, kjøleskap, mikrobølgeovn og vannkoker. Badet var fint, og hadde alt man trengte. Det er ikke frokost inkludert i prisen, men med eget kjøkken og kjøleskapet var ikke dette noe problem i det hele tatt. Kort vei til Charlottenberg shopping senter, så dette er perfekt sted å overnatte på for "harryhandel". Alt i alt strålende fornøyd, ryddig og pent, og hyggelige eiere! Kommer gjerne tilbake :)

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Kristina S