TripAdvisor

Anmeldelse av ER-AN Veikro

ER-AN Veikro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Syfteland
Anmeldt 12. september 2019

En tørr burger med vanlig brød, kinakål, litt dressing i ene siden. Kunne laget den bedre selv. To små softis i papp beger kr 90.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Elisabeth0502

Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Vært her flere ganger, alltid vært strålende fornøyd!! Har vanligvis spist Taco salat eller quesedillas, den beste jg har smakt. Prøvde i dag indrefileten med tilbehør. Tilbehøret var godt, men kjøttet dessverre ikke spiselig, noe som kan skje selv på de beste steder. Mye trevler. Etter litt diskusjon fikk jg avslag på hovedretten, fikk seff også tilbud om nytt kjøtt, men hadde da spist opp alt det gode tilbehøret og var mett. Sjokolademilkshake til dessert, verdens beste!!!

Takk for oss, vi kommer igjen!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Bergenbyernydeli
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Fint sted med flotte kulisser i rockabilly stil. Bra utvalg og god mat. Hyggelig betjening. Skolebussen var verdt å se

Dato for besøk: august 2019
Takk, 631p_la
Anmeldt 31. juli 2019

Bestilte indrefilet som jeg spesifikt ba om skulle stekes medium, da jeg fikk maten så var indrefileten stekt til well done, og var full av slintrer selv biff kniven slet med å skjære igjennom. Jeg gikk så og klagde på dette, og ble lovet ny indrefilet stekt til medium-minus, da jeg fikk denne så var heller ikke dette stykket fritt for slintrer slik en indrefilet skal være, og den var såvidt rosa i midten av enkelte deler av stykket, som med all respekt å melde er helt latterlig når det skulle vært stekt til medium/medium-minus.

Resten av måltidet var i så måte heller ikke veldig smakfullt, sausen var ikke særlig god og potetstappen var OK. Hadde det ikke vært for at min spisepartner var ferdig med sin mat så hadde jeg nok vurdert å klage igjen, men dette er altfor dårlig.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Raymond B
Anmeldt 31. juli 2019

Vi reserverte og fikk sitte i den berømte skolebussen. Det var stas for både store og små. Det var i det hele tatt ikke noe å si på servicen fra da vi kom til da vi gikk. Det var et veldig hyggelig besøk i så måte.

Men om servicen var "Ypperlig" var maten mer på "Gjennomsnitt". Min ørret var f.eks. tørrstekt, og sammen med litt forkullede poteter ble det litt skuffende da jeg hadde hørt mye bra om denne retten. Burgeren til den andre voksne i følget var også sånn middels der spesielt brødet ble trukket frem som kjedelig.

Det var slett ikke så dårlig at vi aldri mer kommer igjen. Men stedet har absolutt forbedringspotensiale.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Leif55

Reisende som så på ER-AN Veikro, så også på

Har du vært i ER-AN Veikro? Del dine erfaringer!