“Amerikansk diner.”
Anmeldelse av ER-AN Veikro

ER-AN Veikro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Syfteland
Anmeldt 12. august 2021

Artig konsept, god mat og trivelig atmosfære. Vi delte fire-fem retter og var superfornøyd. Eneste minus var nachosen som nesten ikke hadde noe annet enn kremert kjøttdeig og masse jalapenos. Dårligste nachos ever.
Kyllingsalat, quesedillas og pommes frites med diverse attåt, smakte fortreffelig.
Kommer gjerne igjen, vi.

Takk, monaelisabeths659

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Var her med hele familien og vi hadde det veldig hyggelig. Betjeningen er veldig hyggelig og bærer preg av at eigeren er tilstede og passer på sine ansatte.
Har kjørt forbi her i over 20 år og aldri stoppet for å spise. Dette blir det forandring på fra nå av.
Anbefales på det sterkeste

Takk, asbjorns2019
Anmeldt 16. februar 2021

Ypperlig god service sykt god mat med tilbehør og ikke minst dessert samt skikkelig flaske brus til mat

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 187Johnnykr
Anmeldt 10. desember 2020

Hamburger får mye stekt. Lite smak på den syltete rødløken. Milkshake ok og banansplitt god. Alt for mye støy der. Betjening helt ok. Kom ikke bort å spurte om maten underveis. Det er litt dårlig

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, 448geirk
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Fint sted å ta med barna. Maten er ingen gastronomisk opplevelse- men milkshaken var veldig god. Gøye omgivelser og vennlig betjening trekker også opp. Det samme gjør smittevernsrutinene deres! Dette må være det spisestedet som har tatt korona mest på alvor!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, idaeng

Reisende som så på ER-AN Veikro, så også på

Osøyro, Bjørnafjorden Kommune
Osøyro, Bjørnafjorden Kommune

Har du vært i ER-AN Veikro? Del dine erfaringer!