8 personer ser på dette hotellet
Vio.com
travelup.comUSD 105
Prestigia.comUSD 114
Anmeldt 19. april 2018

Mottakelsen i resepsjonen var hjelpsom og forberedt på våre reservasjoner. Rommene var fine, men ikke mer enn man kan forvente på et høyt ranket hotell. Frokosten var meget bra, gode variasjoner og velsmakende. Et utmerket sted å være i Barcelona.

Romtips: Drar gjerne dit neste gang
Dato for oppholdet: april 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Erik D
Anmeldt 26. april 2017 via mobile enheter

Hotellet var perfekt. Moderne, rent og pent. Store og romslige rom med god romløsning. Hotellet ligger 15 minutter utenfor Barcelona sentrum, men det er bare deilig. Nabolaget var stille og rolig, og taxi sto utenfor hotellet nærmest til enhver tid. Nærmeste nabo på andre siden av gaten var et stort kjøpesenter med alle typer butikker, også Carrefour (matvare++). På kjøpesenteret var det også flere restauranter, barer og cafeer. Vi hadde ikke inkludert frokost på hotellet, så dette tok vi på en ny restaurant i nærheten hver dag. Da fikk vi sett og prøvd mye forskjellig. Hotellet hadde også et veldig stilig barområde, hvor veggene var dekket av bokhyller og bøker på mange forskjellige språk. Hotellet anbefales virkelig, og de ansatte var svært gjestmilde og serviceinnstilt.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Disseru
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Moderne og velfungerende hotell . Rent og relativt nytt, gode senger og fine rom. Fin restaurant og veldig innholdsrik frokost, inklusiv eget barnebord. Ligger midt mellom flyplass og La Rambla. Selv med rom ut mot gaten var det veldig stille og fint. Taxi 10-15 EUR, eller en liten times gå tur til La Rambla , eventuelt via OL parken fra 1992.
Kort veg til stort flott handlesenter med mange butikker og restauranter. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Frank Olav H
Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Fint nyoppusset hotell. Vi benyttet oss ikke av bassenget på taket eller restauranten. Flott frokost med veldig godt utvalg. Hotellet ligger litt usentralt i forhold til sentrum av Barcelona. Men god tilgang på buss/bane og taxi. Stort kjøpesenter nærmeste nabo.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, 706sirik
Anmeldt 8. juli 2016 via mobile enheter

Ok og fint hotell men ikke helt som forventet. Basert på info vi leste i forkant så ble vi noe skuffet. Å få servert champagne i plastBEGER på en 4 stjernes hotell tak terrasse var nok den største skuffelsen. Veldig positivt at det lå kjøpesenter rett over gaten!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 441eivindl