Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
HurbUSD 139
Anmeldt 12. juli 2021

Vila Galé Hotéis, Owner på Vila Gale Serra Da Estrela, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Anmeldt i går

Anmeldt 5 dager siden

Dato for oppholdet: juli 2022
Vila Galé Hotéis, Owner på Vila Gale Serra Da Estrela, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 dager siden

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Dato for oppholdet: juli 2022
Vila Galé Hotéis, Owner på Vila Gale Serra Da Estrela, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 dager siden

Anmeldt 15. april 2022 via mobile enheter

Romtips: Estacionamento gratuito para hóspedes e com acesso direto ao lobby.
Dato for oppholdet: april 2022
Vila Galé Hotéis, Owner på Vila Gale Serra Da Estrela, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2022