“Nydelig ”

Vurdert som nr. 16 av 273 Restauranter i Kos Town
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Reservater
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Veldig god mat. Fin atmosfære. Intimt. Mye mat, god service, hyggelig betjening. Kommer tilbake neste gang. Har vært her flere ganger.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 109karis

Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

På hjørnet av gata ligger restauranten. Vi blir møtt hjertelig velkommen. Atmosfæren er avslappet og hjertevarm.
Vi har vært her flere ganger og det er like hyggelig hver gang. Maten er god og rikelig. Hyggelige priser er det også.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, livlig68
Anmeldt 8. juli 2016 via mobile enheter

Veldig god mat i en typisk gresk restaurant. Familiedrevet trivelig plass med en rolig og behagelig atmosfære. Innehaver med et alt for stort hjerte for alt og alle. Får deg til å føle deg velkommen fra første minutt. Du føler deg virkelig tatt vare på. Rimelige priser.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, runola
Anmeldt 1. august 2015 via mobile enheter

Snilleste mannen du kan møte på Kos! Alltid et smil om munnen, og svært vennlig. Her får du fersk og god mat fra morgen til kveld. Tequilaen byr han også på, om du har litt tid til overs. Føles ut som du nærmest spiser der gratis.

Dato for besøk: august 2015
Takk, drmozer
Anmeldt 31. juli 2015 via mobile enheter

Bra nett, veldig god mat, ekstremt hyggelig eier som vinket til oss hver dag. Eneste er at maten tar tid å få, men det går bra ettersom det er en veldig koselig resturant der du blir sett

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Rebeccamosand

Reisende som så på The Caravan Restaurant, så også på

Har du vært i The Caravan Restaurant? Del dine erfaringer!