“Veldig god mat. Hyggelig personal”
Anmeldelse av Ambrosia Restaurant

Ambrosia Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 245 Restauranter i Kos Town
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Hyggelig personal og god service. Har vært der flere ganger og Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2019
Takk, RRTSJ

Anmeldt 1. juli 2019

En veldig bra restaurant. God mat og hyggelig personale. En av mine stamplasser de siste 20 åra. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Per S
Anmeldt 25. juni 2019

Måtte besøke vår restaurant igjen. God og variert mat som alltid. Rask og hyggelig betjening som yter topp service. Det blir ikke siste gang vi besøker denne restauranten. Anbefaler alle å avlegge restauranten et besøk når dere er nede på Kos.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Ola R
Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

Vi er igjen på Ambrosia og har spist Lamb stamnas. Like godt som alltid . Hyggelig betjening, god atmosfære ! Anbefales !!!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, reidunr
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Ankom Kos lørdag kveld og fant denne perlen.
Travel restaurant, men med god service og utrolig god mat.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, OJB

Reisende som så på Ambrosia Restaurant, så også på

Har du vært i Ambrosia Restaurant? Del dine erfaringer!