Ulike måter å oppleve Hippocrates Tree på
Anmeldt 3. juli 2018

Ja hva skal jeg si om et gammelt tre.... de sier Hippocrates satt under dette treet, men matten stemmer ikke helt. en fin markering det skal de ha og ja treet er gammelt, veldig gammelt

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, tomas h
Anmeldt 6. september 2017

Dette treet var stort og gammelt. Men rundt om på Kos er det mange slike store trær, men kanskje ikke like gamle.

Takk, Torill2013
Anmeldt 31. august 2017 via mobile enheter

Verdt å besøke, men hold deg for nesa! Byens alkoholikere tisser i trappa og når øya holder 32 grader lukter det ganske stramt... Ellers flott å se, selv om noe er ødelagt etter jordskjelvet i juli.

Takk, Kristine H
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Her er nok historien bedre enn selve reisemålet.
Ikke spennende å se til og informasjonen for historien klarte vi ikke finne.
Området rundt er derimot verdt ett besøk, selv om det nå i august 2017 bærer preg av jordskjelvet som rammet kos for en uke siden

Takk, Gnisten
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Flott og spennende tre i nydelige omgivelser. Fint å sitte her og la tankene gå. Små butikker i området.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Gosemor