“Utrolig bra!”

G-Plaza Cocktail bar & restaurant
Vurdert som nr. 1 av 11 Kaffe og te i Kos Town
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og vennegjengen min på 16 stk var så fornøyde at vi dro dit hverdag i 7dager for middag! Utrolig hyggelige folk og service- ikke minst god mat og drinker

Takk, jzubor

Anmeldt 14. september 2016

Superfornøyd! God mat til en bra pris, dro tilbake flere ganger :) Veldig god service og maten kom raskt.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Vårin S
Anmeldt 20. august 2016 via mobile enheter

Spiste deilig lunsj,fikk gode råd av betjeningen for hva vi skulle velge. Fantastisk god kylling salat med grillet gresk ost og deilig gresk pizza. Greie priser.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Kjetil O
Anmeldt 5. juni 2016 via mobile enheter

Super fornøyd med servicen og den hyggelige atmosfæren! Utrolig snille, omtenksomme og ærlige mennesker. Fin beliggenhet nede ved havna, mye å se på siden det ligger så sentralt. God mat og renslig Man føler seg godt i vare tatt og man blir behandlet utrolig bra! Dette er stedet som er grunnen for at jeg og kjæresten min bestilte tur tilbake før vi var kommet hjem fra turen vår Super fornøyde!

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Siri Anne A
Anmeldt 24. september 2015

Liggende sentralt ved havnen. Herlige blide mennesker som jobber der, utmerket service og deilig mat. De beste mojitoene på Kos får du her. Anbefaler å prøve Green apple mojito og Passion fruit mojito. Daiquri'ene er også kjempegode :-). Anbefales!

Dato for besøk: september 2015
Takk, 578lenet

Reisende som så på G-Plaza Cocktail bar & restaurant, så også på

Har du vært i G-Plaza Cocktail bar & restaurant? Del dine erfaringer!