“Anbefales”
Anmeldelse av De Lab · Beach Lounge

De Lab · Beach Lounge
Vurdert som nr. 38 av 298 Restauranter i Altea
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god lunsj med en nydelig presentasjon av maten. De hadde også et stort utvalg av cocktails og hadde en nydelig utsikt over sjøen.

Takk, lunsilje

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Vi var først på stedet, når resten av familien var på vei. Vi var anbefalt stedet av lokal Norsk familie. Først flyttet vi oss da større gruppe ankom på samme tid. Vi fikk med veiledning av kvinnelig servitør velge mellom to bord. Da vi hadde satt fra oss veskene og ble vi av samme servitør spurt om hvor mange vi var!!! Da var det nok!!! Familien omgrupperte og nøt drinker lenger opp på stranden

1  Takk, wenchew2015
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Dumpet innom og skulle ta oss en drink - 3 timer og 5 drinker seinere gikk vi hjem
Mye snadder. Litt treig betjening - men kanskje like greit det, siden drinkene var så gode.

1  Takk, Birdieboe
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Hadde middag med venner her, og vi var alle storfornøyd. Litt utradisjonelt, men på en god måte. God service også.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, AndersRoren
Anmeldt 1. juli 2017 via mobile enheter

Vi bestilte bord to dager før, og hadde en kjempedeilig middag med nydelig dessert. Meget hyggelig personal. Virkelig å anbefale

Dato for besøk: juni 2017
2  Takk, 881elinf

Reisende som så på De Lab · Beach Lounge, så også på

Har du vært i De Lab · Beach Lounge? Del dine erfaringer!