“Fantastisk mat og service!”
Anmeldelse av Quel Que Quieres

Quel Que Quieres
Vurdert som nr. 4 av 290 Restauranter i Altea
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vi var der i juli, og fikk bord for 3 ute. Vi spiste forrett, hovedrett og dessert, og jeg tror ikke jeg klarer å velge mellom hva som var best, da alt smakte fantastisk. Gambas’ene med mandarinsaus og sjokolade var en av det beste gambas’ene jeg har spist, og pastaen var hjemmelaget og nydelig. Vi spiste ananastartar til dessert, den var så frisk og lett, og til stor begeistring for store og små. De var utrolig flinke med barn, og tilrettela for alt vi skulle måtte trenge. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, ellipirellis
Elena D, Propietario på Quel Que Quieres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Thank you so much!!!! It was a pleasure and we like when the people enjoyed whit the food !!! Thank you!!

Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Ikke så god mat som forventet. Kokte poteter og grønnsaker var oppvarmet, og middagen var ikke servert så varm som ønskelig. Prøver heller en annen restaurant neste gang. Ok personale!

Dato for besøk: november 2019
Takk, 224dagh
elenadalpo, Propietario på Quel Que Quieres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2019

Ci dispiace molto per la vostra esperienza così sgradevole. Ciò nonostante ricordo che più volte le ho chiesto se tutto andasse bene...e sempre la risposta fu sì! Siamo molto delusi della sua recensione perché avrebbe avuto tutto il tempo e l'opportunità di dire la verità nel momento della cena!

Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Dette var en artig restaurant med svært få bord, så det lønner seg nok å bestille.
Vi prøvde ulike forretter, barna pasta og vi voksne spiste gambas til hovedrett.
Gode smaker på alt.
Personalet var hjelpsomt og da barna ikke helt likte en av pastarettene tok de vekk den fra regningen uten at vi klagde.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, lailag2013
Anmeldt 3. mai 2019 via mobile enheter

I kveld spiste vi hake, det var kjempegodt. I tillegg er det veldig hyggelig betjening. Koselig sted. Spist her flere ganger , og har aldri blitt skuffet. Anbefales

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, Cari561
Anmeldt 1. januar 2019

Har vært å spist her i dag for andre gang på et halvt år . Det har vært en kjempe fornøyelse både mat og personene som driver den er helt topp. Kvaliteten er den samme ved begge besøk. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, rolfd0
Elena D, Propietario på Quel Que Quieres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Thank you so much for taking the time to share your experience! It was a pleasure to see you again, you are people who always inspire a smile and we like it! We wish you a Happy 2019 again. Thank you!!

Reisende som så på Quel Que Quieres, så også på

Har du vært i Quel Que Quieres? Del dine erfaringer!